söndag 12 maj 2024

Söndag 12/5-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt har hört lite buller igår men inte mycket. Somnade som jag skulle igår och sov sedan till 4:00 sedan till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 idag men jag gick igång med att läsa till 10:00 tiden eller just efter detta. Så körde idag till 14:00 och så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och mos gott mos. Så såg jag sista avsnittet av parasit och såg idag att det var en miniserie så inget mer på den. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så skall jag upp till innan sju så jag kan ringa till närhälsan och boka tid hoppas jag i alla fall så håller vi tummarna för att det inte är hjärtat som är fel på eller hur ja.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick lite trögt idag men fick ändå till en del som jag är nöjd med. Så får vi se vad som händer imonn om jag kan skriva eller inte vet inte idag men ni får veta tills imonn igen.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: