söndag 5 maj 2024

Söndag 5/5-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov bra till 7:20 kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag körde till 14:10 idag då jag gav upp för dagen och så till 16:00 sen idag gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett avsnitt av startrek hade ett att se kommer nog nya till fredag igen tror jag i alla fall. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så det var nog allt för idag det ja.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra kom på mycket idag så jag kommer gå på en omgång till efter denna. Så skall jag också rätta felet jag gjorde innan på alla sidorna.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: