fredag 3 maj 2024

Fredag 3/5-2024 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om grannen var uppe ett tag igår. Vakande imorse ett par gånger sedan till 7:00 kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv och upp igen. Sedan till ett tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork och så stack jag till apoteket och sedan till ICA för att handla lite mat. Så på vägen idag fick jag med mig två saker jag köpte i början av veckan en trimmer och så en sak till med batterier till så jag hämtade detta på vägen hem idag och så till 15:30 så var jag nere och fick upp tvätten och sedan till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett nytt avsnitt av samma serie idag. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe nä jag har inte druckit idag hann inte innan men skall göra efter bloggen idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och jaha inget här heller idag. Men jag kommer igen tills imonn hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: