lördag 18 maj 2024

Lördag 18/5-2024 19:46

DAG: Jaha till natt igen då och jag kan säga att jag sover sämre nu har gjort i två dagar nu. Men kom igång idag till 7:30 tiden låg sedan till nio innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 10:00 men idag så sov jag sämre tror att det är värmen för jag sover till samma tid som innan men sover sämre djupsömn inatt igen. Så la jag mig igen och kom sedan igång igen till 12:30 tiden då gick jag igång med romanen igen. Körde idag till 15:00 idag och efter detta fick jag igång middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en film idag kommer inte ihåg vad den heter men de har åkt till annan planet och alla mäns takar hörs var helt okey att se idag. Så sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha idag så körde jag klart omgången ja jag har kvar att fixa till talet sedan skall jag gå igång med en omgång till efter denna hoppas jag att jag är klar. Satte igång att läsa en ny bok och då kom jag på vad jag skulle lägga till till nästa omgång igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: