tisdag 28 maj 2024

Tisdag 28/5-2024 19:46

DAG: Jaha till natt och en små kass natt inatt somnade inte igår utan låg länge innan jag somnade och kom sedan igång till 8:00 kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Fick inte igång nått idag för jag pillade med datorn och fick göra om alla ikoner och efter detta så la jag ner dagen. Och jag låg till 13:00 sedan gick jag igång med att fixa ikonerna och så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och pommes och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. En kass dag idag och den började med kass natt igen. Jo så fick jag ett samtal om att kolla mitt tryck till nästa veckan tisdag till onsdag till ett tiden. Och fan vet om jag sover nått med denna på mig under natten med men vi får se hur det går till nästa vecka igen.

TRÄNING: Jaha jag kör tills imonn om jag sover då vill säga.

ROMAN: Ja jag hoppas på bättre sömn inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: