torsdag 16 maj 2024

Torsdag 16/5-2024 20:23

DAG: Jaha sen idag kom igång idag till sex tiden kom sedan upp till 6:50 och ringde sedan till 6:58 och fick tid till 8:15 och hon ringde till 8:30 tiden och hon lyssnade inte alls vad jag sa så hon fick en tid till mig till den 11 juni jävla skit kärring så jag skiter i det och går till måndag och kör kondition så hoppas jag att jag inte dör av hjärtat. Så lever jag till nästa måndag så kör jag och skiter i dem och hoppas att det inte är hjärtat som är fel på för jag trodde att detta skulle gå snabbt men skit kärringen gjorde inte rätt det kan vara allvarligt med andnöd men det sket hon i så jag skiter i det och kör så hoppas jag att det inte är hjärtat som är fel på. Så efter detta så fick jag igång romanen men tappade farten och la ner. Så till 12:00 tiden stack jag och hämtade min klocka och fick sedan detta igång tog två timmar att ladda den ja när den är tom tog en timme idag och så pillade jag med den med så det tog tid att ladda den idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget idag igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: