tisdag 14 maj 2024

Tisdag 14/5-2024 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov från 0:30 tiden fram till sju tiden inatt och det ger 6,30 timmar sömn och det är okey för mig nu och jag vaknar pigg ja relativt pigg i alla fall. Så idag kom jag ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag. Körde idag till 14:30 då jag la ner för dagen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en ny serie på HBOMax sympatisören ja har har översatt från engelska. Så efter detta så har jag kollat efter en klocka som jag tror att jag köper till måndag igen kommer gå på 3000 och det har jag för jag vill byta sätt att mäta sömnen nu. Innan så sov jag i nio timmar och jag var seg som fan nu sover jag 6,30 timmar och är pigg som fan. Och då måste jag sova bättre än innan jag tror att jag får mer djupsömn nu än innan och då vill jag ha ett nytt sätt att mäta detta och jag tror att klockan är med precis än det jag använder nu. Jo jag fick i mig två koppar kaffe igen efter middagen med.

TRÄNING: Jaha imonn skall jag ha ett online möte med en läkare till 14:30 så får vi se vad han säger då tror dock att jag får ta ett prov förhoppningsvis tills imonn och så ser han om jag har något i blodet har jag inte detta då är det inget fel och jag kan köra igen på gymmet ja gå igång med konditionsträningen igen. Så  efter detta så skall jag till gymmet och köra och så hem igen.

ROMAN: Jaha idag körde jag klart och gick igång med att skriva ner det kommer köra detta imonn med sedan tror jag att jag skickar in det kanske till slutet av veckan eller så. Men först skall jag gå igenom texten och så skall jag ändra på samtals grejen sedan är jag klar för denna omgång och redo att skicka in det tror jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: