lördag 11 maj 2024

Lördag 11/5-2024 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt men ändå en okey vaknade inatt till fyra tiden sedan till fem och så till sist till sju tiden kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag körde sedan till 14:00 då jag ringde till 1177. Jag har fått ont eller andnöd när jag går från gymmet och jag vet inte om detta är hjärtfel eller inte skall ringa till måndag och höra om detta. Jag hoppas att det är dålig kondis som gör det och inget annat men det återstår att se det sedan. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos och löksås och såg näst sista avsnittet av parasiten ser sista imonn. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha skall se vad de säger om mitt hjärta för jag tänkte gå igång med konditions träning igen men då måste jag veta att jag inte har fel på hjärtat innan detta och det gör jag nu. Har inte kört kondition på säkert tio år nu.

ROMAN: Jaha körde idag igen och jag kom igång som jag skulle och jag har en del att göra till innan jag kan fixa till den igen. Då blir det omgång 11 och så kommer jag fixa till talet med som jag har gjort fel innan.

MUSIK: Nä inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: