torsdag 4 april 2024

Torsdag 4/4-2024 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt igen inatt kom igång till 7:30 idag och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden och jag sov nog lite denna tid. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden idag körde till 14:00 idag då jag la av för dagen. Så sedan till 15:45 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan 3 body problem har nu två avsnitt att se innan den är slut. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja mer? Jo det är tvätt imonn som gäller för mig från 12:00 till 15:30 tiden imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag men jag läste mest idag fick inte mycket gjort idag.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: