tisdag 16 april 2024

Tisdag 15/4-2024 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt jo jag skall säga för ett par nätter sedan så var grannarna uppe igen glömde säga det innan. Så kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:00 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 men idag hade jag svårt att fokusera och det tog tid idag innan jag kom igång igen men körde sedan till 15:00 idag då jag gick igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan nä två avsnitt idag blev det. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha skall idag packa väskan har inte gjort detta idag och sedan hoppas jag att jag sover inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha kom igång idag tidigt för jag har ändrat tiden men hade svårt att köra idag men sedan efter ett tag så lossande det och jag skrev till 15:00 idag det gick bra idag trotts seg start idag. Kommer igen imonn med mera då.

MUSIK: Men inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: