onsdag 3 april 2024

Onsdag 3/4-2024 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey fram till sex tiden sedan till 9 tiden och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 12:30 tiden körde den idag till 14:00 då jag satte igång att spela spelet zelda igen körde ett tag fram till 14:30 då la jag av och så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg idag ett avsnitt av samma serie idag igen och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag körde jag inte allt igen hoppade två övningar idag och la ner kände inte för det idag alls. Och jag vet inte varför heller.

ROMAN: Jaha idag satte jag mig och läste från 11:30 till 12:20 tiden sedan gick jag igång med romanen till 12:30 och ja han skriver helt olika och mycket bättre än John så jag kommer lästa detta istället fram över.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: