torsdag 18 april 2024

Torsdag 18/4-2024 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt jag vaknade till fem tiden men somnade om igen. Kom sedan igång till 8 tiden sedan till 9:30 tiden kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 körde den idag till 14:00. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kebab med pommes och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg igår. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. En bra dag idag igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha idag blev jag klar med denna omgång och tills lördag skall jag skriva ner den och sedan skriva ut den och gå igång med sista omgången. Sedan tror jag att jag är klar med den men jag skall läsa allt innan jag är nöjd tar nog ett par dagar att göra detta med.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: