måndag 8 april 2024

Måndag 8/4-2024 20:29

DAG: Jaha nu är jag sen som fan glodde på Youtube igen. Så kom igång idag till 4:30 tiden men somnade igen idag sov sedan till 10:00 och kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 11:30 tiden körde den idag till 14:00 då jag gav upp och la ner. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen fick igång middagen och såg ett avsnitt av en serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. En bra dag idag.

TRÄNING: Jaha gjorde allt idag och jag var rätt sen med idag. Fick sedan igång middagen sent med och så slutade jag med att glo på Youtube också.

ROMAN: Jaha det gick bra idag och jag fick rätt mycket gjort idag med.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: