söndag 7 april 2024

Söndag 7/4-2024 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt kunde inte somna som jag ville igår utan låg länge. Sedan vaknade jag till nio tiden och kom sedan ur sängen till 10:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag tappade farten helt idag och la ner allt. Så låg sedan i sängen till ett tiden då jag gick igång att spela spel lotto och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen  hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag men jag hoppas att jag kan köra igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: