tisdag 2 april 2024

Tisdag 2/4-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt inga grannar var uppe inatt och jag sov okey fram till 8:30 efter detta blev det ingen mer sömn för mig kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden men låg idag på sängen ett bra tag fram till 12:30 då jag satte igång med romanen och körde den idag till 14:00 då jag la av för dagen. Då gick jag igång med spelet zelda och klarade fjärde bossen idag och skall fixa ett par grejor sedan kommer en mellan boss och så femte bossen och sedan slut bossen men idag gick det bra att spela och jag gjorde allt jag skulle idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg ett avsnitt av 3 Body problem och fick sedan i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra men jag tog och ändrade boken jag läser till en annan jag läste John Avide och nu skall jag läsa koontz för han skriver bättre än John och jag kan förhoppningsvis göra bättre när jag läster detta. Vi får se hur det går.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: