måndag 29 april 2024

Måndag 29/4-2024 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en helt okey natt inatt sov bra men vaknade idag till 7 och kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 körde idag till 14:00 och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg sista avsnittet av den gamla omgången av serien idag har nu en ny att se på samma serie. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så var det nog inget mer idag. Men en bra dag idag.

TRÄNING: Jaha till träningen då ja och en massor med folk idag och jag fick hoppa två övningar idag var för mycket folk idag annars gick det bra idag.

ROMAN: Jaha hade svårt idag och komma igång och började sent idag och det gick rätt trögt idag med trotts att jag sov bra inatt.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: