onsdag 17 april 2024

Onsdag 17/4-2024 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt trodde jag i alla fall somnade som jag skulle igår och sov sedan till fem tiden men somnade om igen och sov sedan till 8 tiden kom sedan ur sängen till 9:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 idag körde idag till 14:00 då jag gav upp för dagen och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg ett avsnitt av samma serie som jag såg igår och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag hade fått mitt paket som jag beställde från Jula idag när jag kom hem från gymmet en karaff den förra jag hade har jag haft i över trettio år men nu hade botten spruckit så jag hittade en ny som jag då fick idag. Har beställt två saker till som jag skall hämta till fredag igen ja en har inte kommit ännu men kommer nog till fredag hoppas jag i alla fall.

TRÄNING: Jaha idag körda jag inte allt tappade farten när de bytte en spegel och det tog tid och efter detta så gav jag upp och la ner helt kanske inte så bra sömn ändå inatt.

ROMAN: Jaha idag körde igen och det gick bra idag det var lättare att fokusera idag och jag fick mycket gjort idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: