fredag 5 april 2024

Fredag 5/4-2024 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till åtta tiden kom sedan ur sängen till 10:00 men innan detta så satte jag igång skannern på båda datorerna. Så sedan fick jag i mig frukosten och så till 12:00 stack jag ner och fick in tvätten sedan upp igen. Så sedan till ett tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så fick med mig mitt paket som jag köpte från Clas Ohlson vilket jag inte hade behövt gjort för detta skall fastighetsägaren fixa till såg jag på hemsidan idag och jag dångade ett mail om detta igår ja jag såg det igår inte idag. Så sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och så fick jag sedan igång middagen hade idag kotletter med pommes och såg två avsnitt av samma serie 3 body problem så nu är den över för denna säsong men jag har annat att se sedan med. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag utom ryggövningarna som jag nu kör en gång om dagen denna månaden ut tror jag i alla fall.

ROMAN: Jaha inget idag men tills imonn hoppas jag på att köra igen.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: