lördag 6 april 2024

Lördag 6/4-2024 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey fram till 7:30 sedan låg jag till 10:00 tiden innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan till 11:30 satte jag igång med romanen men mer om detta nedan. Körde idag till 14:00 sedan gick jag igång med middagen till 16:00 idag sen idag fick i mig middagen hade idag karréer med potatisgratäng och såg ett nytt avsnitt av en gamma serie som jag hade glömt av att se det var säsong 4 nu går det femman med men ser den sedan. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt idag tror jag visst.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha till 11:30 gick jag igång med att läsa idag igen körde sedan läsning fram till 12:00 så satte jag igång med att skriva och det gick bra idag igen.

MUSIK: Jaha inget här idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: