torsdag 11 april 2024

Torsdag 11/4-2024 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt somnade till två tiden och sov sedan till 9:00 tiden kom sedan ur sängen till 10:00 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden körde den idag till 14:00 då jag la av och sedan till 15:00 ja klockan var nära 16:00 när jag fick i mig middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Blir en kort blogg idag eftersom jag är sen idag igen.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Jaha idag fastande jag på en sak som jag hade gjort om men inte kom ihåg att jag hade ändrat men tillslut fick jag till det och blev klar till 14:00 idag.

MUSIK: Jaha idag fick jag ett svar på frågan jag hade ja det var en workarond jag fick idag de visste att detta var fel men hade ingen lösning på det idag men jag kan få det var fungera ändå.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: