söndag 14 april 2024

Söndag 14/4-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång till 8 tiden idag och kom sedan ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jag tror jag sov okey men jag var seg idag när jag vaknade och la ner allt idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till 13:00 tiden sedan efter detta så fick jag igång med träningsmaten sedan efter denna var klar så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett avsnitt av en serie har nu 4 avsnitt kvar att se på denna serie. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag men jag skall packa väskan idag för att gå igång tills imonn igen senare idag efter bloggen.

ROMAN: Jaha inget idag men jag tar igen det tills imonn hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: