fredag 12 april 2024

Fredag 12/4-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag somnade som jag skulle inatt men vaknade sedan igen fyra gånger vaknade sedan till 9:50 då mobilen ringde för skann och sedan till 10:00 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 men idag efter kass natt så la jag ner och gick till ICA för att handla sedan till posten för att få mitt paket sedan hem igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kebab och pommes och såg en serie idag när jag åt sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jaha idag fick jag inte mycket gjort men ändå lite efter jag satte mig och läste till 11:30 sedan till 12:00 skrev jag till ett par saker sedan gav jag upp och la ner.

MUSIK: Och ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: