måndag 15 april 2024

Måndag 15/4-2024 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och vaknade tidigt idag till 5:40 låg sedan till 10:00 innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 idag och körde idag till 13:30 då jag la av för dagen. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen fick igång middagen och såg ett avsnitt av samma serie idag igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. En okey dag trotts att jag vaknade tidigt idag.

TRÄNING: Jaha körde idag men hoppade en övning idag eftersom jag var sen idag igen men annars gick det bra idag.

ROMAN: Jaha körde idag på de andra personerna och kom till slut till 13:30 och då bestämde jag mig för att lägga ner för jag skall gå igång med ny omgång och jag kör detta imonn.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: