tisdag 9 april 2024

Tisdag 9/4-2024 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt vaknade ett otal gånger inatt och senaste till 7:30 tiden kom sedan ur sängen till 10:00 men jag fastnade vid datorn idag och kom igång med frukosten till 10:45 tiden sedan till 11:30 så fick jag i mig tabletterna och borstade mina tänder och sedan gick jag igång med romanen idag. Körde den idag till 14:00 tiden och sedan gick jag igång med zelda och spelade ett tag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg idag en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Sedan har jag pillat med musikdatorn idag med fick ett fel på ett program och har skickat mail om detta fick svar igår och gjorde idag men det gick inte som jag ville och fick maila tillbaks igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja har kommit till sista personen idag ja jag har ett par personer som är med ett par gånger bara som jag skall köra med men sedan har jag också skrivit till en hel del att göra efter detta så jag har att göra ett tag till med denna.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: