torsdag 21 februari 2019

Torsdag 21/2-2019 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag en timme rem. Men jag ser nu när jag ser lite närmare på sov datan att jag sover över sju timmar djup och då kompenserar jag för att jag sov kasst med detta. Jag trodde att man inte kunde sova igen förlorad sömn men det är en myt det kan man. Man sover mer djup sömn och mindre rem och då skall detta vara okey ändå. Så idag gjorde jag inte nått för jag var seg när jag kom upp idag till 11:20 tiden. Så jag känner av att jag sover mindre rem men jag vet nu att jag sover mer djup och då tar jag igen detta lite även om jag är seg när jag vaknar och sover lite rem. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jag var för seg idag så jag tänkte jag kör på gymmet och tar det lugnt idag. Så till tre stack jag till gymmet och sedan hem igen. Körde stretchen idag igen och sedan middagen på detta. Och en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har chans att vinna lite idag igen kan ligga på 900000 på Power ball men jag tror inte det för jag såg talen och det var 49 50 51 52 i följd och det har inte jag. Så mer? Jo jag såg de första svenskarna idag på SVT första om gången idag kommer till onsdagar. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag har spelat Nintendo idag lite.

TRÄNING: Ja körde idag och jag körde allt idag och sedan även stretchen med och jag sov inatt en timme rem så jag kan köra om jag inte sover sämre fram över med.

ROMAN: Ja jag körde inte nått idag på denna punkt.

MUSIK: Ja jag var seg så jag la ner denna punkt med idag kommer igen till annan dag. Så skall jag avsluta det jag höll på med och gå på nytt igen hoppas jag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: