lördag 23 februari 2019

Lördag 23/2-2019 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en väldigt bra natt inatt sov inatt två timmar rem och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag sov länge inatt men jag var inte pigg idag ändå så jag la mig ett tag och sedan gick jag igång med middagen. Jo jag tänkte köra stretchen men jag kom till benen och sedan gav jag upp för idag jag tappade farten helt idag trotts att jag sov bra inatt så tappade jag farten idag igen. Så jag gick igång med middagen till tre tiden hade då fläsk och p0tatis och löksås idag och såg på två serier när jag åt idag. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag igen ligger på 387000 som jag kan ta hem idag när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag att säga jo jag fick i mig en kopp kaffe och lite choklad idag efter middagen. Så mer? Nä kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag och ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha skulle idag ha kört men jag tappade farten idag helt och la ner.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt.

MUSIK: Ja till måndag skall jag göra klart låten och sedan börja på ny igen som förhoppningsvis blir bättre än denna.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: