tisdag 26 februari 2019

Tisdag 26/2-2019 19:59

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt sov inatt 40 minuter rem och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med den nya låten körde den idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag hamburgare med pommes och såg två serier när jag åt idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe efter middagen och så satte jag igång igen med musiken gjorde lite till innan jag la ner för dagen. Men mer om detta nedan. Så idag till nio kommer dragningen till euromillions. Så jag hoppas att de ringer och jag vinner lite stålar jo så ringde jag till närhälsan och skulle beställa mer salva men jag vet inte om jag får eller inte. Jag har fått hjälp av hudläkaren och vet exakt hur jag skall göra men jag får inte beställa mer för det har gått tid. Men psoriasis går inte bort och jag gör samma sak om och om igen så jag ser ingen anledning att gå till läkare för det. Jag hoppas att han skriver ut och jag slipper gå dit för jag har inga penar till det. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt kommer igen till torsdag igen.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Jaha till dagen då jag gick på mina nya låt och gjorde klart vers och refräng nu skall jag göra ett break och sedan en refräng till sedan är den klar. Ja jag har allt text att fixa innan jag kan sjunga den men sedan är det klart. Den låter bättre än den förra och jag tror jag kan sjunga till denna för den går i c och ackord just in till så jag tror att den är bättre än den innan. Så går på den imonn med så jag kan få till ett break och sedan text så är den klar.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: