söndag 10 februari 2019

Söndag 10/2-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt fyrtio minuter rem. Kom till sans igen till åtta tiden idag men låg i sängen ända till 10:10. Fick i mig frukosten och så tabletterna och sedan så gjorde jag inte nått idag jag sket i att dammsuga med hade inte lust med nått idag. Så till två tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg två serier idag först den sista delen av en och sedan en del till av en annan. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå sex och då gick jag igång med streamen igen. Men idag gick det inte så bra jag fastnade på ett sälle och dog i ett. Och jag slutade mitt i då klockan slog sju jag kom inte vidare idag. Men jag fuskade och såg hur jag skulle göra på Youtube idag så nu vet jag till nästa gång jag kör. Så mer? Jag vann nog inte nått igår ja inatt heller tror inte det. Så mer? Nä nog för idag och tack för idag.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover så bra att jag kan köra stretchen med imonn.

ROMAN: Ja jag läste idag med har nästan kommit till slutet av King idag men har lite kvar att läsa till en annan dag.

MUSIK: Ja skall se imonn om jag kan få till lite sång.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: