torsdag 14 februari 2019

Torsdag 14/2-2019 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt trodde jag idag vaknade idag till 11:20 fick snabbt upp och fick i mig frukosten och sedan tabletterna till 11:40. Fick idag koka alla äggen jag hade skulle ha tagit ägg frukosten innan men glömde av det så jag fick koka alla ägg idag. Det var 12 stycken som jag sedan la in i kylen kan ligga där i tre dagar sedan blir de dåliga. Så jag får äta upp dem till söndag senast. Så efter detta så la jag mig igen var illa trött idag så jag låg ända till 14:45 då jag kom upp och stack sedan till träningen till tre. Sedan hem igen men kass dag idag jag var så jävla trött idag. Och jag vet inte varför jag var seg för jag sov inatt en timme och fyrtio rem så jag borde vara pigg idag men så var inte fallet. Så gick igång med middagen och så såg jag en serie idag en ny som jag började på idag om ett skepp rymdskepp nitghtflyers eller nått sånt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då är det tvätt som gäller…

TRÄNING: Japp körde inte allt idag jag var så illa seg idag och ändå sov jag en och fyrtio men appen ser inte när jag är vaken heller så men idag var jag seg jag gjorde inte alla övningarna idag heller jag orkade inte idag och så hoppade jag stretchen med idag.

ROMAN: Ja jag körde inte nått idag heller på denna punkt.

MUSIK: Inte heller här gjorde jag nått idag en kass dag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: