tisdag 5 februari 2019

Tisdag 5/2-2019 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov en timme och tjugo rem inatt kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan var jag rätt seg idag så jag gick igång med musik idag. Körde det idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie nä två idag hann jag med. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag tror jag kan hoppas att jag vinner idag till 21:30 tiden ringer nog innan 22:00 om det är vinst. Jag räknar med era tummar idag så ser ni på Twitter idag om jag vann nått.

TRÄNING: Kan inte fatta varför jag sover sämre när jag skall träna jag har ingen anledning till detta men det gör jag för det mesta. Men sover jag runt en timme och en halv så kommer jag köra stretchen med måste gå igång med denna snart igen.

ROMAN: Nä trött idag så jag gick igång med musiken istället.

MUSIK: Ja jag vet inte hur det blir men jag gick igång idag med en ny som jag kanske kan göra något av. Men det var inte lätt att hitta trummor till detta idag. Jag får se tills imonn om jag kör då om de jag la på är okey eller inte. Jag kanske lägger egna trummor på om jag kan få till ett par som låter bättre än de jag har. Men jag kör nog imonn men om jag inte sover så bra inatt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: