söndag 3 februari 2019

Söndag 3/2-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag sov inatt en och tjugo och kom till sans till 07:30 idag kom ur sängen idag till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att klippa mig idag. Så efter detta så gick jag igång med dammsugningen och så gick jag igång med middagen till 15:00 idag. Hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt av samma serie idag. Skall se klart alla sedan ta annan. Så mer? Jo sedan när klockan slog sex gick jag igång med streamen och slutade till sju. Så mer? Ja jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover så skall jag köra stretchen med. Om jag är pigg någorlunda så sover jag en och tjugo inatt så skall jag köra. Även om jag är lite seg så skall jag köra igen.

ROMAN: Ja till imonn om jag sover så jag hoppas att jag kan köra imonn och att jag sover någorlunda inatt då kör jag igen.

MUSIK: Ja jag kör igen om jag kan köpa ny keyboard men då måste jag vinna igen och mycket med.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: