onsdag 20 februari 2019

Onsdag 20/2-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inatt en timme rem och kom ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag, hade inte lust med nått idag så jag gjorde inte nått jo jag spelade lite spel men annars har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Så jag gick igång med middagen till tre tiden idag jag hade pepparbiffar med ris och pepparsås. Såg en serie när jag åt idag nä två serier när jag åt idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så såg jag lite till serie två då. Så sedan har jag inte gjort mycket idag en kass dag idag. Hoppas jag sover bättre tills imonn. Så mer? Jo jag har pillat lite med stream programmet och lite till jag har lagt in mig på Discord så jag tror att jag kan ha detta program uppe och se chatten. Men jag är inte säker på hur det fungerar så jag vet inte om det fungerar eller inte. Men jag hoppas det ser det till söndag. Så mer? Jo jag har chans på 400000 ser detta idag när jag kollar mailen idag. Ni får som vanligt veta på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör imonn jag har packat väskan och jag är redo för att köra kan bara hoppas att jag sover inatt igen.

ROMAN: Ja kör igen om jag sover bra ett tag och sedan är pigg när jag kommer upp.

MUSIK: Ja jag skall ta och göra låten imonn om jag har lust men sedan tror jag att jag kommer göra en ny låt och se om det går bättre med den.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: