torsdag 9 december 2021

Torsdag 9/12-2021 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 12:30 körde fram till 14:30 då jag la ner för dagen. Så till 15.00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag ett samtal från morsan idag med men hon ringer imonn igen jag skulle just gå igång med middagen när hon ringde så hon sa ringer imonn. Så mer? Nä inget mer idag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag hoppade två övningar idag tappade farten men gjorde sedan allt efter detta så okey dag idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag igen men så sov jag okey inatt igen då går det mycket lättare att gå igång kom på en hel del idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: