söndag 19 december 2021

Söndag 19/12-2021 19:34

DAG: Jaha till natt igen ja igår jag sa inte att grannen hade födelsedagsfest och slutade till tre tiden idag ja inatt la jag mig till 00:30 och andra grannen kom hem till ett tiden och gick igång med musiken så jag sov illa inatt med och jag vet inte om tabletterna tar eller inte än. Så kom igång till 11:20 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till ett tiden. Efter detta gick jag igång med middagen till 15:00 idag hade då kotletter med stripes och såg klart filmen och sedan en serie. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo min släkting ringde med och skulle höra om tabletterna tog eller inte och jag sa tror de gör det men är inte helt säker heller men inatt vet jag hoppas jag i alla fall om inget annat händer hoppas inte det.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: