torsdag 2 december 2021

Torsdag 2/12-2021 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt igen. Kom igång till 10:45 kom ur sägnen till 11:00 och fick i mig frukosten och så satte jag igång igen med romanen till ett tiden. Så till 15:00 gav jag upp igen och fick igång middagen hade idag korv bröd och stripes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan har jag spelat myst ett tag men jag kommer ingen vart jo en liten bit men jag kan inte hitta ledtrådar så jag kan inte fatta hur jag skall göra heller. Jag glodde på en video så jag kom på hur man skulle göra men jag kan inte se hur han kom på det finns inga ledtrådar någonstans vad jag kan se. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Då är det tvätt fram till 16:00 sedan middag igen kommer bli hamburgare imonn tror jag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja idag kom jag igång lite tidigare än igår skrev ett men klockan var bara 12:30 när jag gick igång idag. Och jag kom på något bra idag igen går bra nu kan bara hoppas att jag inte tappar det imonn då jag skall tvätta och kan gå igång igen till lördag igen.

MUISK: Ja inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: