lördag 11 december 2021

Lördag 11/12-2021 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag igen till 12:30 körde den idag till 13:30 för morsan skulle ringa och jag kunde inte koncentrera mig så jag la ner till 13:30 jag trodde att hon skulle ringa men jag fick i mig middagen innan hon gjorde detta idag. Till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft och såg en serie idag när jag åt efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan ringde morsan till 17:00 tiden och jag fixade hennes telefon via datorn idag via Teamvewer Quick som jag laddade in på hennes telefon sist jag var där.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja gick igång idag men tappade sedan farten för jag trodde att morsan skulle ringa men det gick bra idag ändå.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: