torsdag 16 december 2021

Torsdag 16/12-2021 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och idag vaknade jag till sju såg på klockan idag och sju satte grannen igång att stampa igen sedan sov jag inte mer efter detta. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 14:45 så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en serie nä idag såg jag två avsnitt av samma serie och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag ringde till min kusin idag ett samtal för morsan fick ett sms som hon trodde kom från honom men det gjorde det inte.

TRÄNING: Ja gick så där idag gjorde inte alla övningar idag var upptaget så jag hoppade lite idag igen men det gick ändå bra idag.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: