söndag 5 december 2021

Söndag 5/12-2021 19:51

DAG: Jaha sov rätt okey inatt men jag hade ingen lust att skriva idag kom upp till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med träningsmaten till ett tiden. Så efter detta har jag spela spel ett tag och från och till men mest har jag inte gjort nått idag. Och jag vann inte nått idag heller vann ju innan men inte idag. Jo jag har spelat på lotto idag lite har illa lite pengar kvar nu. Så jag får se om jag spelar lotto mer dessa tre veckor innan jag får mer pengar igen. Kostar 149 och jag spelade idag för 59 sedan vann jag ju lite mer innan så denna gång spelade jag på lotto men får se till nästa vecka igen om jag har råd till det eller inte. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn hoppas på det.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: