lördag 18 december 2021

Lördag 18/12-2021 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt jag låg länge igår de slutade till tre tiden och jag tog de nya tabletterna till 02:30 tror jag att det var och sedan vaknade jag efter ett tag och kunde sedan inte somna om igen låg väldigt länge och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med träningsmaten till två tiden. Så efter detta till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer och stripes och såg en film idag men jag såg inte klart idag hade inte lust att se idag. Så jag la ner ser en annan dag. Så skall ta nya tabletterna idag med så hoppas jag att de fungerar bättre idag ja inatt än denna natten för det var skit inatt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med efter middagen. Jo så vann jag med igår förts 109 och sedan 50 lappen till detta väldigt tur igår får se om jag har tur idag igen eller tills imonn.

TRÄNING: Ja idag var det inte nått men till måndag igen så kör jag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: