måndag 13 december 2021

Måndag 13/12-2021 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt kom igång idag till 11:10 även om grannen väckte mig igen till tidigt. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen igen. Körde den idag till 14:20 sedan stack jag till träningen till 15:00 sedan hem igen gick igång med middagen och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag  i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra idag går bättre till måndag än till torsdag tar längre tid med torsdags passet än idag men det gick bra idag.

ROMAN: Ja körde idag på denna punkt med och det gick bra idag med lite segt idag men det gick bra idag med hoppas att jag kan hålla detta uppe nu ett tag.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: