måndag 6 december 2021

Måndag 6/12-2021 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt vakande ett par gånger inatt och kom igång till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag trotts att jag var rätt trött idag efter kass natt igen. Körde den idag till 14:00 från 12:30 och sedan stack jag till träningen till 15:00 sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Seg idag men det gick ändå bra idag fick allt gjort och det gick rätt fort med idag.

ROMAN: Ja jag körde idag lite i alla fall seg när jag kom upp med fick ändå till lite på denna punkt så okey. Efter en små kass natt.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: