tisdag 7 december 2021

Tisdag 7/12-2021 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Jag ställde fram köttfärsen och sedan kom jag på att jag inte skulle ha den så jag la in den igen i frysen det var illa för den hade tinat lite och blev kass. Tog igår efter träningen och var illa mående hela natten inatt. Så jag kommer äta annat till torsdag och kasta den när den har tinat andra om gången alltså. Så idag kom jag upp till 11:10 fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Låg idag till 14:00 då jag kom upp och gick igång med middagen till 15:00 idag hade idag kotletter med stripes och såg en serie idag när jag åt började på en men såg inte klart idag ser imonn. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe så mer? Nä inget mer idag kass natt igen.

TRÄNING: Ja inget idag kommer igen till torsdag igen.

ROMAN: Inatt hoppas jag att jag sover så jag kan köra igen tills imonn.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: