tisdag 14 december 2021

Tisdag 14/12-2021 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och igen imorse gick grannen upp och stampade i golvet till sex tiden tror jag och då vaknade jag igen. Efter detta vaknade jag ett otal gånger fram till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag tappade allt idag när jag kom upp och la ner allt idag. Så till 14:00 stack jag till ICA för att köpa stripes och pommes och sedan till bokhandeln för att köpa almanacka gick 200 idag och jag kommer ligga efter denna månaden. Så sedan hem igen och gick igång med middagen till 15:00 hade idag korv och stripes och såg en serie sedan en serie till idag. Så ringde morsan med idag ett samtal. Så mer? Nä inget mer idag. Kass dag idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och inget här heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: