onsdag 15 december 2021

Onsdag 15/12-2021 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt var rätt okey och morgon med grannen gick inte upp till sex och stampade i golvet i alla fall. Kom igång idag till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden körde till 14:50 idag innan jag la ner för dagen. Gick igång med middagen med en gång hade idag korv och stripes igen och såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. En okey dag idag.

TRÄNING: Ja jag skall packa väskan idag har inte gjort ännu bäddade sängen idag så skall göra efter bloggen.

ROMAN: Ja idag gick det lite trögt fick gå tillbaks igen och kolla massor med info idag fick göra det i word där jag kunde söka efter saker men det gick bra idag fick mycket gjort även om jag fick kolla massor idag innan jag kunde gå igång. En bra dag idag.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: