fredag 17 december 2021

Fredag 17/12-2021 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till 12:00 fick in den sedan upp igen. Min släkting ringde idag och vi träffades till 14:50 tror jag att det var idag. Jag stack till ICA för lite mat sedan hem igen. Och så till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten igen. Efter detta fick jag i gång middagen hade idag hamburgare och stripes och såg en serie nä två avsnitt idag av samma serie och nu är den slut men jag har annat att se. Så fick i mig en kopp kaffe med efter middagen. Så mer? Jo grannen har födelsekalas idag in på små timmarna tror jag. Jag fick nya melatonin tabletter av min släkting skall se om de fungerar bättre så fick jag en julklapp med av honom tack för detta. Men de skall tas en halvtimme innan jag somnar får se hur detta går om de har fest och hur länge de kör.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Nej inget idag heller.

MUSIK: Och nej här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: