fredag 10 december 2021

Fredag 10/12-2021 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt vaknade tidigt men kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen till ett tiden. Körde den sedan till 14:30 då jag stack till ICA och handlade lite sedan hem igen.  Så till 15:30 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så skulle morsan ha ringt idag men hon glömde ringer imonn. Mer? Nä inget mer på denna punkt.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja körde från ett idag och det gick bra idag med fick fixa lite med denna sak men jag har fått till det idag med gick bra idag. Kör imonn om jag sover då vill säga hoppas på det.

MUSIK: Ja inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: