söndag 12 december 2021

Söndag 12/12-2021 19:41

DAG: Jaha till natt igen ja förra natten till och med kom inte ihåg detta igår men när jag la mig så kom jag på. Jag la mig sent igår och sedan kom grannarna hem igen. Dagen innan så hade de folk hemma och jag somnade väldigt sent och inatt med sedan gick grannen igång idag morse någon tid och jag sov sedan inget mer. Så kom igång idag till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen men jag la mig inte idag. Till 13:00 tiden gick jag igång med träningsmaten och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt idag. Efter detta har jag spelat lite spel ett tag annars inget alls mer idag. Jo morsan ringde med en signal idag.

TRÄNING: Ja har har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: