fredag 3 december 2021

Fredag 3/12-2021 20:00

DAG: Jaha till natt igen och det var väl okey tills klockan ringde till nio jag hade glömt att stänga av detta idag. Så en kass morgon idag kom igång till 10:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta idag till 12:00 sedan upp igen och ner igen till 12:45 för att hänga upp tvätten och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick ner för att hämta upp tvätten till 15:30 sedan gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes och såg två avsnitt av samma serie idag blacklist ser jag just nu. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget idag. Kör imonn om jag sover då vill säga hoppas på det.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: