tisdag 5 november 2019

Tisdag 5/11-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom igång idag till åtta tiden först var då uppe på toan och sedan till 11:00 då jag fick i mig frukosten. Så sedan har jag idag tänkt att jag måste ut och köpa lite smör så till ett tiden stack jag och sedan hem igen. Så sedan till 14:30 då mobilen ringde hoppade jag övningarna idag och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och en öl. Så idag fick jag ta bort min cookie grej för de tar över 400 för den fick betala idag så nu lägger jag 450 back för de tar betalat även om jag inte ha det ja eller stänger av det så tar de betalt. Så sedan ringde morsan idag med just nu så jag är sen nu. Jo sedan så såg jag en film endgame var rätt okey. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja hann pilla lite innan jag stack ut idag men det kommer ta lite mer tid att få till det som det skall. Gör imonn om jag inte kör romanen.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: