lördag 16 november 2019

Lördag 16/11-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom igång idag till 11:30 när klockan ringde. Så kom upp och fick i mig frukosten och sedan la jag mig igen. Låg till 15:20 innan jag kom upp fick igång middagen och såg en serie när jag åt idag. Men maten smakade inte bra idag så jag åt inte upp. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag legat på sängen fram till nu. Jo jag har spelat lite med Nintendo med köpte ett spel igår för intjänade pengar så jag la inte ut nått. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag kan vinna 100000 nått eller 41000 nått om jag har tur. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Ja dito här med.

Så jag säger Tjingeling!  

Inga kommentarer: